SB100 - nowe Yeti do XC/Trail

Yeti SB100 to idealna maszyna cross-country, ale z inspirowaną grawitacją geometrią. Dzięki amortyzatorowi Fox 34 Step-Cast o skoku 120mm oraz grubym oponom, da sobie radę w każdych warunkach. Rezultatem takiego połączenia jest wysoka efektywność pedałowania oraz duża czułość zawieszenia podczas zjazdu.

SB100 - nowe Yeti do XC/Trail SB100 - nowe Yeti do XC/Trail

Specjalnie do tego roweru i zawieszenia o skoku 100mm przeprojektowaliśmy nasz system Switch Infinity. Jest lekki i znajduje się tuż za rurą podsiodłową, więc tym samym uzyskaliśmy więcej miejsca dla bidonu w przednim trójkącie (w sumie można zamontować aż 2!). Oprócz pogoni za lekkością, mieliśmy na uwadze również wytrzymałość i wygodę użytkowania. Tym samym znajdziecie tu sztycę regulowaną Fox Transfer, opony Maxxis 2.3″ czy tarczę hamulcową w rozmiarze 180mm. Wciąż jest lekko, ale i dobrze! Nasz pro-rider Geoff Kabush, będzie bronił na tej maszynie tytułu zdobytego podczas BC Bike Race oraz ścigać będzie się na Yeti SB100 w wyścigach Downieville i Breck Epic.

SB100 - nowe Yeti do XC/Trail

Gdy przejdziesz się po naszej siedzibie, spotkasz również mnóstwo pań, które lubią ubrudzić sobie nóżki podczas podjazdów i zjazdów. Yeti SB100 szybko zdobyła sobie serca wszystkich testerów dzięki idealnemu prowadzeniu się w górę oraz w dół. Ten rower będzie świetnym wyborem dla zawodników, którzy ścigają się w cross-country czy wieloetapowych wyścigach. Geometria ramy została oparta o bardziej płaski kąt główki, dzięki czemu rower pewnie się prowadzi na zjazdach. Z kolei rura podsiodłowa jest dość stroma, co pozwala na wygodne pedałowanie i pokonywanie wzniesień. SB100 występuje również w wersji Beti, czyli zaprojektowany specjalnie dla pań. Ustawiliśmy zawieszenie pod lżejsze osoby, użyliśmy krótszych 170mm korb oraz zamontowaliśmy specjalne damskie siodełko WTB Deva.

Yeti SB100 & SB100 Beti

W rowerze Yeti SB100 wygląd i projekt mechanizmu zawieszenia Switch Infinity zmienił się, aby idealnie dopasować się do 100mm skoku. System ten wykorzystuje ruchomy punkt obrotu, który pozwala nam na perfekcyjne ustawienie kinematyki zawieszenia do naszych potrzeb. Link Switch Infinity został obrócony o 90 stopni, aby wszystko było węższe, bardziej kompaktowe i lżejsze niż w poprzednim projekcie. Dzięki współpracy z Foxem, sprawdziliśmy mechanizm pod względem trwałości i zużycia w najgorszych możliwych warunkach. Działanie zawieszenia w Yeti SB100 jest identyczne jak w pozostałych modelach, jednak sam system Switch Infinity wykorzystuje swoje własne rozwiązania i części.